2023 MOODBOARD

Είναι 10 Φεβρουαρίου και τώρα κατάφερα να φτιάξω αυτό το ποστ, αν και το σκέφτομαι ήδη από τις αρχές της χρονιάς. Αναβλητικότητα και το 2023; This is my jam. Έχω δει τόσα βιντεάκια με κοπέλες που φτιάχνουν goals/inspiration boards για το 2023 και ζήλεψα κι εγώ, παιδί είμαι. Πάνω - κάτω έχω μια εικόνα για το πως θα ήθελα να εξελιχθεί αυτή η χρονιά και για πρώτη φορά ίσως, υπάρχουν και κάποια πλάνα στα σκαριά για το 2023. Δουλεύω ήδη το δρόμο μου προς τα εκεί. Αν και αναβλητική, έχω πλάνο. Φέτος ελπίζω να καταφέρω να ισορροπήσω λίγο το χρόνο μου, τα timing managment skills μου είναι πτωχά, αλλά το προσπαθώ ήδη με τη νέα χρονιά. Επίσης τα πλάνα μου περιλαμβάνουν να μετακομίσω πρώτη φορά από το σπίτι μου, να ζήσω πρώτη φορά σε άλλη πόλη, να συγκατοικήσω με τη σχέση μου και να δουλέψω πάνω στο αντικείμενο που σπουδάζω 2 χρόνια τώρα. Πολλά νέα πράγματα, τρομακτικά αλλά ευχάριστα. Επειδή αυτό που θέλω να φτιάξω εγώ, δεν είναι ακριβώς goals board ή manifesting board (δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν δουλεύει αυτό ή όχι, οπότε δεν θα το αποκαλέσω έτσι), αλλά περισσότερο ένα moodboard με το πως θα ήθελα να κυλίσει η χρονιά μου. Και επίσης μου άρεσαν οι φωτογραφίες. Αυτά. Καλή χρονιά (ποτέ δεν είναι αργά, έχουμε άλλους 10 μήνες!)




Σχόλια

Also Read..